Turizem 12.6.2018 18:20

STO med dirko Po Sloveniji vabi k sodelovanju

Ljubljana, 12. junija - Slovenska turistična organizacija (STO) je letošnjo kolesarsko dirko Po Sloveniji znova izkoristila za promocijo Slovenije kot zelene in aktivne destinacije. Aktivna bo tudi med dirko, predvsem na spletu in pri izbiri mesta za priznanje Naj gostitelj 25. dirke Po Sloveniji.

Novo mesto.
Kolesarska dirka po Sloveniji.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Začetek dirke bo v sredo v Lendavi in "predstavlja odlično priložnost promocije Slovenije kot zelene, aktivne destinacije. S sloganom boj za zeleno postavlja v ospredje našo zavezanost k varovanju okolja in trajnostnemu razvoju," je za STA dejala direktorica STO Maja Pak.

Osrednji promocijski del projekta je prenos dirke v živo na Eurosportu. "Gre za sedem ur neposrednega prenosa, pri čemer bo ena tretjina namenjena posnetkom naravnih in kulturnih znamenitosti Slovenije," je pojasnila Pakova. Lani si je prvi prenos kolesarske dirke po Sloveniji na Eurosportu ogledalo 113 milijonov gledalcev.

Z ambasadorjem dirke Primožem Rogličem se je STO dogovorila, da bo svoja doživetja med dirko delil na družbenih omrežjih s ključno besedo ifeelslovenia. K temu bodo vzpodbujali tudi druge tekmovalce in obiskovalce.

"STO je prejšnji teden začela promocijsko kampanjo Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, s katero pozivamo vse, da objavljajo lepote Slovenije, doživetja na družbenih omrežjih s ključno besedo ifeelslovenia," je še dodala Pakova.

STO je znova pripravila tudi posebno digitalno kampanjo kolesarski ambasadorji. Med 300 kolesarskimi navdušenci so izbrali šest ambasadorjev iz petih držav, ki so spoznavali Slovenijo in svoje vtise delili pred družbenih omrežij ter vabili k ogledu dirke. Pakova je ocenila, da je bil doseg objav več kot dva milijona.

Destinacije, na katerih bo potekala dirka, se bodo tako letos prvič potegovale za priznanje Naj gostitelj 25. dirke Po Sloveniji, ki prinaša tudi poseben pokal, repliko 5200 let starega kolesa z Ljubljanskega barja.