Podjetja 11.5.2018 16:05

Optiweb zmagovalec na področju motivacije v Amchamovem izboru Best of the Best

Ljubljana, 11. maja - Podjetje Optiweb je zmagovalec na področju motivacije v programu Best of the Best Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji (AmCham). Gre za drugega od treh finalistov, ki se bodo potegovali za letošnji naziv najboljšega med najboljšimi, prepričali pa so s svojo podjetniško Optikulturo.

Ljubljana, Hotel Slon.
Podjetje Optiweb je zmagovalec na področju motivacije v programu Best of the Best Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji (AmCham). Gre za drugega od treh finalistov, ki se bodo potegovali za letošnji naziv najboljšega med najboljšimi, prepričali pa so s svojo podjetniško Optikulturo.
Foto: AmCham Best of the Best 2018

Ljubljana, Hotel Slon.
Podjetje Optiweb je zmagovalec na področju motivacije v programu Best of the Best Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji (AmCham). Gre za drugega od treh finalistov, ki se bodo potegovali za letošnji naziv najboljšega med najboljšimi, prepričali pa so s svojo podjetniško Optikulturo.
Foto: AmCham Best of the Best 2018

Ljubljana, Hotel Slon.
Podjetje Optiweb je zmagovalec na področju motivacije v programu Best of the Best Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji (AmCham). Gre za drugega od treh finalistov, ki se bodo potegovali za letošnji naziv najboljšega med najboljšimi, prepričali pa so s svojo podjetniško Optikulturo.
Foto: AmCham Best of the Best 2018

Ljubljana, Hotel Slon.
Podjetje Optiweb je zmagovalec na področju motivacije v programu Best of the Best Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji (AmCham). Gre za drugega od treh finalistov, ki se bodo potegovali za letošnji naziv najboljšega med najboljšimi, prepričali pa so s svojo podjetniško Optikulturo.
Foto: AmCham Best of the Best 2018

V podjetju Optiweb svojo Optikulturo gradijo na podlagi potreb, ki se porajajo ob rasti podjetja. Tako je na primer direktor sodelavcem na voljo za pogovor ob kavi, vsak ponedeljek razpravljajo o temah, ki niso nujno povezane z delom, jih pa povezujejo, ob petkih pa pregledajo delo minulega tedna in med drugim proslavijo največje "kikse".

Urška Stanovnik in Nataša Ravnikar iz Optiweba sta na današnjem Amchamovem dogodku izpostavili tudi program študentskih praks. Ta traja tri mesece, izvajajo ga dvakrat letno. Gre za delo na realnih projektih, s katerim mladi dobijo praktične izkušnje, podjetje pa sveže ideje in informacije o potencialnih prihodnjih zaposlenih.

Projekt pa ima tudi dobrodelno noto, saj v okviru praks pro bono izdelajo tudi celoten projekt za eno od prijavljenih nevladnih organizacij. "Želimo si, da naša kultura ne bi bila nekaj posebnega, ampak bi predstavljala standard v čim več podjetjih v Sloveniji," je poudarila Ravnikarjeva.

Med tremi finalisti današnjega izbora sta bila še AMZS ter Petrol. Prvi je navduševal s svojim projektom Kepa prijaznosti, ki ga je zagnal decembra lani. Od takrat je kepa obiskala vse enote in oddelke ter zapisovala svoje dogodivščine in prigode, hkrati pa zbirala lepe misli in dobre želje. Za vsako dobro misel bo AMZS daroval en evro društvu Rdeči noski.

"Priprava kepe nam je vzela štiri ure časa, učinek pa je bil neskončen," je rezultate opisala Špela Žužek iz AMZS. Kot je še poudarila, gre za projekt, ki ga je mogoče implementirati v vsakem podjetju, družini in ekipi, v AMZS pa so vanj pritegnili več kot 71 odstotkov zaposlenih.

Na Petrolu pa so v okviru promocije zdravja na delovnem mestu zasnovali projekt Sprejmeš izziv? V 10 mesecih so za zaposlene po vsej državi pripravili 10 športnih izzivov, ki se jih je - kljub temu da so potekali ob sobotah - udeležilo več kot 100 zaposlenih.

Med pozitivnimi učinki projekta je Marta Svoljšak Jerman s Petrola izpostavila timsko delo, spoznavanje sodelavcev v drugačnem okolju, graditev zaupanja, spodbujanje drugačnega razmišljanja, drznosti in odkrivanje nove motivacije. S projektom, za katerega že snujejo nekatere izboljšave, nameravajo na Petrolu nadaljevati.

Program AmCham Best of the Best sicer vključuje tri osnovna tematska izhodišča - inovativnost, motivacijo in povezovanje. Iz vsakega sklopa bo izbran en projekt, med tremi superfinalisti pa bodo izbrali najboljšega med najboljšimi. V sklopu inovativnosti je prvo mesto osvojila Droga Kolinska s projektom zaščite barve Argete kot blagovne znamke.

Best of the Best za leto 2017 je Pro Plus s projektom Štartaj, Slovenija!