Kampanja #EUandME mlade ozavešča o možnostih, ki jih ponuja EU

Ljubljana, 13. maja - Evropska komisija je ta teden začela vseevropsko kampanjo #EUandME oziroma EU in jaz, ki mlade Evropejce ozavešča o možnostih, ki jih ponuja EU. Okvirne teme kampanje so mobilnost, človekove pravice, razvoj spretnosti in poslovanje ter trajnostni razvoj in digitalno okolje.

"Mladi danes manj pogosto hodijo na volitve, kar ni dobro. Če se ne bodo odločali o prihodnosti, se bo nekdo drug odločal namesto njih," je povedal Zoran Stančič, vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji. Kampanja je tako namenjena predvsem mladim, starim med 17 in 35 let.

Okvirne teme kampanje so mobilnost, človekove pravice, razvoj spretnosti in poslovanje ter trajnostni razvoj in digitalno okolje. Ob začetku kampanje so priznani evropski režiserji Dalibor Matanić, Tomasz Konecki, Matthias Hoene, Jorgos Zois in Zaida Bergroth o teh temah pripravili tudi kratke filme.

Oktobra bo v okviru kampanje na njeni spletni strani objavljen tudi natečaj za mlade režiserje. Na spletni strani se lahko mladi tudi podrobneje seznanijo z glavnimi temami kampanje.