Startupi 14.3.2018 14:15

Slovenska ekipa Zkotz maja na Kickstarter z inovativno stekleničko Equa

Ljubljana, 14. marca - Slovenska ekipa Zkotz, ki združuje blagovni znamki Goat Story in Equa, se maja že tretjič podaja na priljubljeno platformo za množično financiranje Kickstarter. Tokrat bodo sredstva zbirali za novo, pametno steklenico za vodo, ki so ji dodali tudi tehnologijo, sta ob robu današnjega Startup cafeja povedala Anže Miklavec in Stella Korošec iz ekipe.

Ljubljana.
Nova inovativna steklenička Equa podjetja Zkotz.
Foto: Zkotz

Ljubljana.
Nova inovativna steklenička Equa podjetja Zkotz.
Foto: Zkotz

Ljubljana.
Nova inovativna steklenička Equa podjetja Zkotz.
Foto: Zkotz

Kot je pojasnila Koroščeva, bo inovativna pametna steklenička Equa reševala problem hidracije, ki je pomembna za zdravje posameznikov. Ljudje se po njenih besedah sicer zavedajo pomena pitja vode, problem pa je, da na to pozabijo.

To težavo so v ekipi rešili z vizualnim opomnikom, ki so ga dodali steklenički. Nova steklenička bo tako uporabnike opozarjala, kdaj in koliko morajo piti. Vizualni opomnik je povezan tudi z uporabnikovim pametnim telefonom, preko katerega spremlja, koliko vode je popil, kako napreduje ter opazuje svoje navade.

Na ta način želijo po besedah Koroščeve ljudem pomagati graditi zdrav življenjski slog in skrbeti za dobro počutje. Izdelek je namenjen "zelo široki skupini, ki ima rada tehnologijo, dober dizajn in podpira določene inovacije," je dejal ustanovitelj podjetja Miklavec.

Poskusi s podobnimi izdelki so bili po njegovih besedah na trgu sicer že narejeni. Vendar verjame, da so z ekipo naredili nekaj dobrega in drugačnega in da bodo ponovno presenetili.

Ekipa se je na Kickstarter podala že leta 2014, ko so za kavno skodelico Goat Mug zbrali več kot 450.000 dolarjev sredstev. Leta 2016 pa so za pametni aparat za pripravo kave Gina zbrali 501.000 dolarjev sredstev.

Po besedah Koroščeve in Miklavca si želijo, da bo tretja kampanja njihova najbolj uspešna kampanja doslej. Kot je namignil Miklavec, je želja zbrati milijon, osnovni cilj pa bo manjši.

Tokratne kampanje se bodo sicer po besedah Koroščeve lotili nekoliko drugače. Na Kickstarter namreč gledajo predvsem kot orodje za lansiranje produkta, zato bo izdelek nared že pred kampanjo, na katero se bodo zelo dobro pripravili.

Za to platformo so se sicer po besedah Koroščeve odločili, ker predstavlja tudi vstopno točko za ameriški in azijski trg.