Startupi Podjetja 17.12.2017 20:14

V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela

Ljubljana, 17. decembra - V projektu Štartaj Slovenija, v katerem se je za naziv Hit produkt potegovalo osem slovenskih ustvarjalcev, je zmagala krema za nego obraza Noela, ki vsebuje 40 odstotkov polžje sline. Njihov izdelek ostaja na prodajnih policah Spar Slovenija, poleg tega bo projekt dobil tudi medijsko podporo hiše Pro Plus in marketinško pomoč agencije Formitas.

Podjetniki, ki stojijo za zmagovalno blagovno znamko Noela, so družina Fras - sin Aljaž ter njegova starša Milena in Leon.

Poleg izdelka Noela, so se za poslovno priložnost in naziv hit produkt 2017 potegovali še kava Iconic speciality coffee, naravna sladkarija Medenka, vinaigre prelivi Viny&Greta, pokovka iz gensko nespremenjene koruze Pokica, surova hrana za pse Good4dogs, naravni pralni prašek v peni Odori in bio energetski mesni prigrizek iz sušene govedine z začimbami Junc beef jerky.

Vsi podjetniki sodelujočih izdelkov razen izdelka Junc beef jerky so podpisali enoletno pogodbo s Sparom in tako ostali na njegovih prodajnih policah. Podjetnikom, ki stojijo za izdelkom Junc beef jerky, pa je generalni direktor Spar Slovenija Igor Mervič ponudil tri mesece časa in pomoč Spara, da uredijo njihovo proizvodnjo izdelka. Če težav v tem času ne odpravijo, bodo z njimi prekinili sodelovanje, izdelek pa umaknili iz polic.

Zmagovalca in odločitve o sklenitvi enoletnih pogodb s Sparom so določili v današnji finalni oddaji projekta Štartaj Slovenija na POP TV. Organizatorji projekta so sicer Spar Slovenija, medijska hiša Pro Plus in oglaševalska agencija Formitas BBDO. Projekt so izvedli že drugič zaradi podpore javnosti in prodaje izdelkov, ki je presegla pričakovanja, v lanski izvedbi.