Startupi 16.12.2017 8:34

Startup InsurePal želi zbrati do 18 milijonov dolarjev

Ljubljana, 16. decembra - Slovensko startup podjetje InsurePal bo 16. januarja prihodnje leto izvedlo javno prodajo kripto žetonov, s katero želi zbrati do 18 milijonov dolarjev sredstev. Z njimi nameravajo razviti inovativno globalno zavarovalniško platformo, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain.

Ljubljana. Ekipa startup podjetja InsurePal. Foto: InsurePal

Ljubljana.
Ekipa startup podjetja InsurePal.
Foto: InsurePal

Po več kot desetletju upravljanja vodilnih funkcij v zavarovalništvu sta idejna očeta projekta Matjaž Peterman in Tomaž Volk (soustanovitelj podjetja Adacta Group) rešitev za trenutno stanje prepoznala v psihološkem fenomenu socialnega vplivanja, so sporočili iz podjetja InsurePal.

Pri socialnem vplivanju gre za to, da delovanje ene osebe usmerja delovanje druge osebe - njuna zavarovalna platforma prihodnosti pa zato kot predpogoj za sklenitev zavarovanja postavlja finančno jamstvo med posamezniki. Poslovni model sta podprla s kalibracijskimi izračuni in za inovacijo vložila patent v ZDA in globalno.

"Na platformi InsurePal objektivno oceno zavarovančevega vedenja pridobimo s finančnim jamstvom njegovega poroka; s tehnologijo veriženja blokov pa omogočimo razbremenitev poslovnih procesov in popolno transparentnost. Posledično naša zavarovalnica v shemo pridobi najmanj riskanten segment zavarovancev, ki jim lahko ponudimo številne ugodnosti, bolj prilagojene storitve, predvsem pa cenovno ugodnejše zavarovanje," dodaja Volk.

Sredstva, ki jih nameravajo zbrati, potrebujejo za razvoj tehnološke platforme in zavarovalniških modulov po metodi socialnega vplivanja ter pridobivanje regulativnih dovoljenj in sklepanje mednarodnih partnerstev, preko katerih načrtujejo globalno rast v predvidenem časovnem obdobju.

Soustanovitelj in izvršni direktor podjetja InsurePal Matjaž Peterman dodaja, da je zavarovalništvo ena izmed najbolj reguliranih in okorelih industrij, ki se je desetletja uspešno upirala spremembam.

"Konkurence praktično ni ali pa se ta pojavlja zgolj v obliki visokotehnoloških nišnih produktov, ki zavarovancem ne nudijo celostnega kritja, predvsem pa nimajo niti ustreznih pravnih dovoljenj niti kapitala, ki bi jim omogočila dovolj hitro širitev," pojasnjuje Peterman.

Da bi si zagotovile rast in dovolj kritja, so zavarovalnice tako dolga leta v svojo shemo sprejemale čisto vse stranke, kar se danes pozna v slabi segmentaciji in visoki stopnji goljufij, posledično pa v previsokih cenah premij za zavarovance z neoporečnim vedenjem.

Projekt je že pritegnil podporo številnih strokovnjakov in investitorjev, čemur je botrovala tudi nedavna zmaga na tekmovalnem delu mednarodne konference o decentralizaciji d10e z nagradnim skladom 100.000 dolarjev.