Na FDV posvet o medijski strategiji in zakonodaji v Sloveniji
Ljubljana, 6. decembra - Katedra za novinarstvo na Fakulteti za družbene vede (FDV) je danes organizirala razpravo o medijski strategiji in medijski zakonodaji v Sloveniji. Posveta se je udeležilo okrog 20 ključnih akterjev medijskega sveta, ki so opredelili ključna odprta vprašanja in možne rešitve glede koncentracije lastništva, oglaševanja, globalne konkurence in možnih ukrepov državnih organov ter agencij.
Prva dopolnila zakona o medijih so sicer napovedana že za naslednje dni, je po posvetu za STA pojasnil profesor z omenjene katedre za novinarstvo Marko Milosavljević.
Posveta so se udeležili med drugim direktorica direktorata za medije na ministrstvu za kulturo Tamara Vonta, direktorica agencije za komunikacijska omrežja in storitve Tanja Muha, predsednik državnozborskega odbora za kulturo Dragan Matić, svetovalka Sveta Evrope in predavateljica na mariborski fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Tanja Kerševan Smokvina in Tomaž Drozg v imenu soorganizatorja, Slovenske oglaševalske zbornice.
Poleg tega so na posvetu sodelovali med drugim še predsednica Društva novinarjev Slovenije Petra Lesjak Tušek ter vodilni iz več medijskih podjetij: Igor Kadunc (RTV Slovenija), Peter Frankl (Finance), Leo Oblak (Infonet), Bojan Veselinovič (STA), Cene Grčar in Branko Čakarmiš (Pro Plus), Nataša Luša in Uroš Urbas (Delo) in Uroš Hakl (Večer), Rok Hladnik (Primorske novice), Robert Krajnik (Dnevnik), Grega Repovž (Mladina) in Rok Vrtin (Radio Center).