Turizem 6.12.2017 19:00

Haloški turizem odslej še bolj povezano v skupno promocijo

Majšperk, 6. decembra - Zavod za razvoj Haloz je danes predstavil načrte glede prihodnjega povezovanja haloških občin na področju turizma ter predstavil prenovljeno osrednjo turistično spletno stran haloze.net. Ob tem so v Majšperku predstavili še nove predstavitvene filme ter napovedali vključevanje haloških kulturnikov in ponudnikov v enotno haloško turistično območje.

Njihov projekt skupne promocije so podprli tudi župani vseh osmih haloških občin, Cirkulan, Majšperka, Makol, Vidma pri Ptuju, Podlehnika, Poljčan, Zavrča in Žetal.

Kot je povedal direktor leta 2007 ustanovljenega Zavoda za razvoj Haloz Albert Korošec, gre za njihov prvi večji skupni projekt, za katerega upa, da pomeni začetek nekega drugačnega obdobja predstavitve Haloz.

"Mi smo že od nekdaj verjeli, da Haloze premorejo marsikaj in nam domačinom ponujajo veliko lepega, zato smo si že od nekdaj želeli, da to nadgradimo in pokažemo ter delimo še z obiskovalci iz drugih delov Slovenije in tujine," je dejal Korošec.

Ob tem je dejal, da je spletna stran haloze.net obstajala že doslej, a je bila bolj informativnega značaja, preko nje so že doslej povezovali različne ponudnike. Ker so imeli doslej težave z video in slikovnim materialom, so jih zdaj pri zbiranju novega gradiva v lepši podobi in pri zagonu prave promocijske spletne strani podprli župani vseh občin.

Po besedah predsednice strokovnega sveta zavoda Milene Vindiš so že pred časom začeli zbirati zainteresirane ponudnike turističnih produktov in jih skušali povezati v skupno ponudbo Haloz. S pomočjo povezovanja ciljajo tudi na morebitne prihodnje razpise, preko katerih bi se lahko lotili tudi kakšnih večjih turističnih zgodb.

Za zdaj so se lotili predvsem povezovanja tistega, kar v regiji že obstaja, odziv je bil zaenkrat soliden, čeprav so nekateri ponudniki, ki so na trgu prisotni že dlje časa, nekoliko zadržani. Kot je dejala Vindiševa, najverjetneje tudi zaradi nekaterih preteklih negativnih izkušenj, medtem ko novejši ponudniki, ki si želijo nekoliko bolj inovativnega pristopa, pa na projekt gledajo nekoliko bolj pozitivno.

"Trenutno imamo v naši mreži okoli deset ponudnikov, gre predvsem za tiste, ki ponujajo namestitev, česar na našem območju manjka. Mrežo želimo širiti, a zelo počasi in previdno, predvsem zato da bi vzpostavili neke primerne standarde kakovosti in bi do obiskovalcev nastopali resno," je še dejala Vindiševa, ki si želi tudi preboja v tujino.

Za večjo prepoznavnost destinacije so pripravili dve različici predstavitvenega filma - poletnega in jesenskega, ki so ju danes tudi premierno predstavili več kot sto partnerjem v projektu povezovanja turizma v Halozah. Oba bosta v prihajajočem letu tudi nosilca sporočila o Halozah kot o edinstvenem naravnem, kulturnem, socialnem in turističnem območju.

Član strokovnega sveta Slavko Podbrežnik Dobnik je prepričan, da imajo Haloze veliko za ponuditi, a jim je doslej manjkalo prav povezovanja, prav tako so bile v svetu nevidne. Za promocijo so izbrali slogan Haloze, dežela tisočerih gričev, saj gre za edinstveno območje v svoji razgibanosti in velikem številu tipičnih in očarljivih gričkov.

Kot vstopna vrata so si zamislili svetovno znano gotsko cerkev in srednjeevropsko romarsko pot na Ptujski gori, temu se pridružuje literarno-zgodovinska legenda svetovnega formata Parcifal z gradom Borl, pa tudi dvorec Štatenberg pri Makolah, ki dokazuje, da so bile Haloze v preteklosti zanimive tudi za petičneže. V Makolah Podbrežnik omenja še Formo Vivo, v njeni bližini Donačko goro kot enega zadnjih evropskih pragozdov, vse skupaj pa zaokrožajo vinske zgodbe.