Turizem 11.11.2017 8:37

V Sevnici si ob koncu leta obetajo za dobro desetino večji turistični obisk

Sevnica, 11. novembra - V Sevnici si ob koncu leta obetajo za dobro desetino večji turistični obisk kot lani. Nekaj rasti tudi na račun rojakinje in ameriške prve dame Melanie Trump, predvsem pa zaradi pripravljenosti na turistični obisk z izleti in drugo turistično ponudbo ter s svojimi turističnimi točkami. V Občini Sevnica sicer na turizem vse bolj stavijo.

Sevnica, trški dvorec.
Novinarska konferenca sevniške občine ob tamkajšnjem občinskem prazniku.
Direktorica sevniškega Javnega zavoda za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Mojca Pernovšek.
Foto: Rasto Božič/STA

Sevnica, trški dvorec.
Novinarska konferenca sevniške občine ob tamkajšnjem občinskem prazniku.
Direktorica sevniškega Javnega zavoda za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Mojca Pernovšek.
Foto: Rasto Božič/STA

Direktorica sevniškega javnega zavoda za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Mojca Pernovšek je za STA povedala, da jim je ob okrepljenem turističnem zanimanju za Sevnico, kot kraju odraščanja Trumpove, v veliko pomoč to, da so bili na kaj takega pripravljeni.

Sicer pa so v zadnjem letu zaznali krepitev obiska posamičnih gostov in organiziranih izletov, več pa jih v okviru lastne organizacije pripeljejo tudi druge slovenske in tuje agencije.

Krepi se predvsem obisk tujih gostov, ki prihajajo tako iz sosednjih kot oddaljenejših držav, iz ZDA, Rusije, Velike Britanije in od drugod. Prednjačijo enodnevni gosti, ki obisk Sevnice združujejo z obiskom drugih slovenskih turističnih točk in zanimivosti, je še povedala Pernovškova.

Sevničani sicer pri razvoju krajevnega turizma vse več stavijo tudi na izdelke lastne blagovne znamke First Lady oz. Prva dama.

Na sevniške izdelke so postali pozorni na več priznanih svetovnih spletnih straneh, omenjena blagovna znamka pa za zdaj obsega sevniško modro frankinjo, tradicionalno sevniško salamo, pecivo, lepotilne kreme, čokolade posebnih okusov in videza, čokoladne bombone, jabolčne krhlje v čokoladi, zeliščne čaje in unikatne lončene skodelice.

Vse navedene izdelke ponujajo tudi v posebni trgovini na sevniškem gradu in v sevniški Turistični agenciji Doživljaj.

Po podatkih sevniške občine je KŠTM izdelal tudi novo grafično podobo in logotip Visit Sevnica oz. Obiščite Sevnico, hkrati pa poskrbel za nabor novih izdelkov domačih proizvajalcev in pridelovalcev, od razglednic, majic, kap in peciva do magnetnih spominkov. V Sevnici med drugim ponujajo tudi torto Melanija, palačinke Melanija, sladico Melanija in pito Melanija.

Sevnica je bila do nedavno najbolj znana kot občinsko središče, po uglednih podjetjih, kot so Lisca, Kopitarna in Tanin Sevnica, po vrhunskem salamarstvu, pa tudi čebelarstvu in vinarstvu. Sevnico, katere območje je bilo poseljeno že v prazgodovini, viri z nemškim imenom Liehtenwalde prvič omenjajo leta 1275, trške pravice je dobila leta 1322. Kraj s približno 5000 prebivalci je leta 1952 postal mesto in občinsko središče.