Podjetja Slovenija 7.10.2017 5:00

Na prehranskem sejmu Anuga v Kölnu tudi 13 slovenskih podjetij

Köln, 7. oktobra - V Kölnu odpira vrata sejem Anuga, ki je namenjen predstavitvi izdelkov s področja prehrambene industrije in se odvija vsaki dve leti. Na njem se na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije Spirit predstavlja tudi 13 slovenskih podjetij.

Milano, Expo Milano 2015.
Hrana.
Arhiv STA.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Na sejmu se bodo predstavili prehrambeni izdelki iz kategorij bio prehrambeni izdelki, sveži in ohlajeni prehrambeni izdelki, meso, zamrznjena hrana, mlečni izdelki, pekarstvo, kruh in pecivo, vroči napitki, pijače, zdrava prehrana, catering. V letu 2015 se je na sejmu predstavilo več kot 7100 razstavljavcev iz 109 držav, obiskalo pa ga je več kot 158.000 obiskovalcev.

Na več kot 280.000 kvadratnih metrov razstavnih površin se bo tudi letos predstavljalo več kot 7000 razstavljalcev, je razvidno s spletne strani sejma. Organizatorji pričakujejo, da si bo izdelke iz več kot 100 držav ogledalo preko 160.000 obiskovalcev.

Na skupnem razstavnem prostoru v velikosti 194 kvadratnih metrov, ki ga v okviru omenjenega sejma zagotavlja Spirit, svoje storitve in izdelke predstavlja 13 slovenskih podjetij, ki so se odzvala na januarja letos objavljeno povabilo agencije k udeležbi na tem sejmu, in sicer Bimed, Delamaris, Gea, Incom, Medus hiša, Nimrod, Organika +, Panvita Mir, Perutnina Ptuj, Petlja, Pomurske mlekarne, Smodin in Topp.

Petlja se na sejmu Anuga predstavlja prvič. Predstavljali bodo novo linijo izdelkov Viki - viki kremo in viki kroglice. Branko Rojs iz Petlje pričakuje, da bodo novo pakiranje, izboljšana receptura in nov okus spodbudili zanimanje morebitnih poslovnih partnerjev. Od udeležbe pričakuje nove poslovne stike in kasneje začetek poslovanja oziroma prodaje tudi v države izven regije.

Družba Organika + pa se je pod okriljem Spirita lani že udeležila sejma Sial v Parizu in s predstavitvijo na njem dosegla pričakovane cilje, je pojasnila Nataša Štruc. Na tem sejmu bodo predstaviti ekološki sladoled na rastlinski osnovi, ki ga proizvajajo pod blagovno znamko Indy&Pippa, evropskemu in svetovnemu trgu. "Želimo ga predstaviti čim širšemu krogu ljudi, saj verjamemo, da je to najboljši način za prodor na tuje trge. Eden izmed naših ciljnih trgov je tudi Nemčija, kjer je segment ekološke, veganske hrane v porastu," je dodala Štruceva.

Do konca letošnjega leta bodo pod okriljem Spirita organizirali še tri skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, in sicer oktobra na sejmu 10eMOVE 360 Europe - eCarTEC17 v Münchnu, novembra na sejmu Metstrade v Amsterdamu in decembra na sejmu AF - L'Artigiano in Fiera v Milanu.