Podjetja Startupi 20.9.2017 16:54

Za naziv hit produkt v projektu Štartaj Slovenija se poteguje osem izdelkov

Ljubljana, 20. septembra - Izdelki slovenskih ustvarjalcev, ki so se spomladi prijavili za sodelovanje v novi sezoni projekta Štartaj Slovenija, so od danes naprej na voljo kupcem. Za poslovno priložnost in naziv hit produkt 2017 se jih poteguje osem.

Zaradi prodaje, ki je presegla vsa pričakovanja, in podporo javnosti v lanski, prvi izvedbi projekta so se organizatorji Spar Slovenija, medijska hiša Pro Plus in oglaševalska agencija Formitas BBDO odločili, da bodo projekt nadaljevali tudi letos.

Na police so tokrat postavili kavo Iconic speciality coffee, naravno sladkarijo Medenko, vinaigre prelive Viny&Greta, pokovko iz gensko nespremenjene koruze Pokica, surovo hrano za pse Good4dogs, naravni pralni prašek v peni Odori, kremo za nego obraza, ki vsebuje 40 odstotkov polžje sline, Noela in bio energetski mesni prigrizek iz sušene govedine z začimbami Junc beef jerky.

V prvi sezoni projekta Štartaj Slovenija se je z različnimi poslovnimi idejami za naziv Hit produkt potegovalo 12 ustvarjalcev. Zmagala je naravna dezodorantna krema Nelipot.