Startupi 4.8.2017 9:23

Slovenski Olaii odslej tudi s samostojnimi POS-blagajnami

Ljubljana, 4. avgusta - Podjetniška ekipa Olaii je nadgradila svojo rešitev Olaii POS ter jo ponudila kot samostojno rešitev, ki je namenjena organizatorjem dogodkov in lastnikom lokalov. Želja ekipe je osebju omogočiti učinkovito in hitro strežbo, hkrati pa ponuditi pregledno blagajniško rešitev, ki omogoča podrobno analizo prodaje na spletu, so sporočili iz ekipe.

Ljubljana. Slovensko podjetje Olaii je predstavilo novost - samostojne Olaii POS blagajne. Foto: Olaii

Ljubljana.
Slovensko podjetje Olaii je predstavilo novost - samostojne Olaii POS blagajne.
Foto: Olaii

Ljubljana. Ekipa slovenskega podjetja Olaii. Foto: Olaii

Ljubljana.
Ekipa slovenskega podjetja Olaii.
Foto: Olaii

Ljubljana. Ekosistem rešitev podjetja Olaii. Foto: Olaii

Ljubljana.
Ekosistem rešitev podjetja Olaii.
Foto: Olaii

Ljubljana. Rešitev slovenskega podjetja Olaii omogoča tudi podrobno analizo prodaje na spletu. Foto: Olaii

Ljubljana.
Rešitev slovenskega podjetja Olaii omogoča tudi podrobno analizo prodaje na spletu.
Foto: Olaii

POS-blagajne Olaii so bile pomemben del ekosistema podjetja že od samega začetka, a so bile doslej na voljo le kot blagajne za brezgotovinsko plačevanje na festivalih. Tokrat pa so rešitev nadgradili ter jo ponudili kot samostojno enoto, za katero uporabnik pridobi licenco, je pojasnil Jure Kastelic iz ekipe Olaii.

Novost je namenjena organizatorjem dogodkov, lastnikom lokalov in restavracij, zato so v ekipi oblikovali tudi tri različne pakete, prilagojene različnim potrebam. Blagajne so pregledne ter omogočajo poljubno nastavitev in prilagoditev uporabniškega vmesnika.

Lastnik licence za blagajno Olaii ima na spletu popoln nadzor nad prodajo v realnem času. Ureja in nadzira lahko med drugim cenike, artikle, sestavljene izdelke, skladišča in popuste ter dostopa do dokumentov, ko so predračuni, dobavnice in dnevni zaključki. Vse podrobnosti ureja na spletu, posodobitve pa se na blagajni pojavijo ob osvežitvi programa.

Blagajniški program Olaii POS sam skrbi za upoštevanje zakonov slovenske zakonodaje in poskrbi za samostojno sinhronizacijo računov. V primeru prekinitve internetne povezave program omogoča nemoteno nadaljnje delovanje. Računi se sinhronizirajo kasneje, ko se spet vzpostavi povezava.

Nov pristop k prodaji vstopnic

Že lani je podjetje uvedlo tudi rešitev, ki predstavlja nov pristop k prodaji vstopnic. Oblikovana je okoli ideje, ki organizatorjem in obiskovalcem ne prinaša dodatnih skritih stroškov in odpravlja tveganje. Platforma za prodajo vstopnic Olaii je po besedah Kastelica v letu in pol svojega delovanja izvedla več kot 200 dogodkov in 50.000 vstopnic.

Prodaja je mogoča prek spleta, pri čemer je vstopnica varno shranjena na elektronskem poštnem naslovu kupca, ali prek mreže z več kot 300 prodajnimi lokacijami trafik 3DVA in servisih OMV po Sloveniji. Na dogodku je nadzor nad vstopnicami rešen z brezplačno aplikacijo za pametne naprave, ki bere QR- in črtne kode.

S poletjem 2017 sistem Olaii omogoča tudi pregled nad sedežnim redom, ki dodatno olajša prodajo vstopnic za prizorišča, kjer uporabljajo sedišča.

Pri prodaji vstopnic uspešno sodelujejo s festivali, kot so Škisova Tržnica, Tušev Tek Barv, Stellar Beat Festival, KKŠ Summerfest, ECO festival, Lakeness, TedxMaribor, TedxKrško, Pivomanija, ljubljanskih zabave Iscream, Hangar in Zooja, eMCe Plac, KMKC Kompleks, Project X v Italiji in drugi.

Brezgotovinsko plačevanje

Olaii za množične dogodke ponuja tudi možnost brezgotovinskega poslovanja, kjer obiskovalec prejme kartico ali zapestnico, nanjo naloži želeno vsoto denarja in jo nato celoten dogodek uporablja kot plačilno sredstvo.

Koncept olajša celotno izkušnjo tako za obiskovalca kot tudi organizatorja. Zaradi hitrejšega pretoka in preproste uporabe se zmanjšajo čakalne vrste, odpravijo se človeške napake in kraje denarja, reši pa se tudi težava upravljanja z gotovino.

Načrti za širitev

Trenutno je podjetje Olaii s svojimi rešitvami prisotno tudi v Avstriji, kjer sodelujejo s priljubljenim nočnim lokalom v Salzburgu. Klub na vseh svojih dogodkih uporablja njihov brezgotovinski sistem Olaii Cashless in Olaii POS-blagajne.

Kot je še pojasnil Kastelic, so načrti za širitev brezgotovinskega plačevanja usmerjeni k trgom sosednjih držav Italije, Madžarske, Avstrije in Hrvaške ter ostalih evropskih držav z bogatim festivalskim dogajanjem.

Ekipa Olaii trenutno šteje pet članov, v prihodnje pa bodo iskali nove sodelavce s področja prodaje.