#družba 26.4.2017 16:46

Red Orbit z novo analizo spletnih sezonskih trendov

Ljubljana, 26. aprila - Ljubljansko podjetje za digitalni marketing Red Orbit je objavilo svojo najnovejšo analizo o spletnih sezonskih trendih. Ta potrjuje, da vse hitreje prihaja doba mobilnih telefonov, ki narekuje korenite spremembe v pristopu do digitalnega marketinga, saj se ljudje na mobilnih napravah vedejo drugače.

Ljubljana. Mladi, pomlad, uporaba pametnega telefona, prosti čas. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Mladi, pomlad, uporaba pametnega telefona, prosti čas.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

V okviru analize - to izvajajo že od leta 2011 - so letos zbrali podatke 154 strani z 20.872.544 organskimi obiski in jih statistično obdelali. Analiza med drugim kaže, da je bilo 26 odstotkov vseh sej na spletnih straneh opravljenih prek mobilnih naprav, v blogu na spletni strani Red Orbita piše Živa Prelog.

Ugotovili so tudi, da obstajajo statistično značilne razlike glede na napravo in čas obiska spletne strani ter glede na število ogledanih vsebin. Lani so uporabniki na mobilnih napravah po spletu brskali predvsem od oktobra do decembra, na kar je najverjetneje vplival trend rasti uporabe mobilnih telefonov, na osebnih računalnikih pa so bili bolj intenzivno prisotni januarja in februarja.

Na svojih osebnih računalnikih so v povprečju obiskali eno stran več kot na mobilnih napravah. Večjih razlik ni le v času, ki ga preživimo na strani. Po povprečno eni minuti in nekaj sekundah bomo uporabnika izgubili, ne glede na to, na kateri napravi se nahaja.