#družba 20.3.2017 10:10

Letošnji Websi z novostmi v tekmovalnem delu

Ljubljana, 20. marca - Letošnje tekmovanje Websi, ki že šesto leto zapored vabi k oddaji prijav za najboljše digitalne marketinške projekte, prinaša nekaj novosti v tekmovalnem delu. Tekmovalcem sta namreč odslej na voljo nova kategorija Dogodki ter izbor naj digitalca leta, so sporočili organizatorji dogodka.

Ljubljana.
Tekmovanje Websi 2017.
Foto: Websi

V kategorijo Dogodki lahko snovalci prijavijo spletne strani dogodkov - festivalov, glasbenih ali športnih ter drugih dogodkov. Ostalih 11 kategorij pa ostaja nespremenjenih. Prav tako bodo letos ponovno potekala vzporedna tekmovanja za najboljšo uporabniško izkušnjo, najboljše uredništvo ter najboljše oblikovanje. Tudi letos bodo poleg posameznih spletnih prvakov znotraj vsake kategorije izbrali naj digitalno agencijo ter generalnega spletnega prvaka. Tako bo skupno podeljenih 18 nagrad websi.

Poleg nove kategorije pa organizatorji uvajajo tudi izbor naj digitalca leta, pri čemer bo komisija izbrala osebo, ki je najbolj zaznamovala slovenski digitalni prostor v preteklih 12 mesecih. Kot so zapisali, bodo pogoje in pravila podrobneje še razkrili.

Večmesečni projekt Websi Spletni prvaki se bo tudi letos zaključil z Websi dnevom, ki se bo odvil 15. septembra 2017. Na njem bodo razglasili spletne prvake 2017, prav tako pa bo izšel Dosje slovenskega digitalnega komuniciranja WEBSI 2017, ki v obliki publikacije arhivira digitalne projekte v Sloveniji.

"Odličnost in digitalizacija sta premisi današnjega poslovnega sveta, predvsem komunikacijskega, oglaševalskega, marketinškega. Zato ju pri Websiju združujemo v kombinacijo, ki prinaša zmago. Zmago v poslu, zmago v digitalnem prostoru in seveda zmago v tekmovanju Websi Spletni prvaki," je ob tem dejal direktor projekta Matija Škof.

Prijave digitalnih projektov so na voljo od 13. marca 2017 dalje. Zgodnje prijave bodo možne do 10. aprila, zadnji dan za prijave pa bo 19. maj. Projekte bo ocenjevala 70-članska strokovna in poslovna komisija, sestavljena iz uglednih poslovnežev s področja marketinga in odnosov z javnostmi ter strokovnjakov za digitalno poslovanje, predstavnikov večjih slovenskih agencij in drugih. Komisiji bo letos predsedoval direktor trženja v podjetju Petrol Rok Cuderman.