Startupi 21.3.2017 12:17

Za slovensko držalo za srajce na Kickstarterju 100.000 dolarjev

Ljubljana, 21. marca - Slovenski podjetnik Nik Vene je zaključil s kampanjo na portalu za množično financiranje Kickstarter, v kateri je zbiral sredstva za inovativno držalo za srajce S-Holder. Več kot 2300 podpornikov je za produkt namenilo preko 101.000 dolarjev oz. približno 93.000 evrov. S tem je Vene za več kot 20-krat presegel prvotno zadani cilj 5000 dolarjev.

Ljubljana. Inovativno držalo za srajce S-holder. Foto: NV

Ljubljana.
Inovativno držalo za srajce S-holder.
Foto: NV

Ljubljana. Podjetnik Nik Vene. Foto: Anže Malovrh/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Podjetnik Nik Vene.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Ljubljana. Inovativno držalo za srajce S-holder. Foto: NV

Ljubljana.
Inovativno držalo za srajce S-holder.
Foto: NV

Držalo za srajce S-Holder poskrbi za to, da uporabnikova srajca ostane lepo napeta, tudi če se ta skloni ali usede. Inovativno držalo je sicer izpopolnjena različica predhodnika T-Holder, s katerim je Vene že lani uspešno zbiral sredstva na Kickstarterju.

Kot je za STA povedal Vene, je s kampanjo zadovoljen. "Vedno si rad postavim visoke cilje in tudi v tem primeru je bil moj tihi cilj šestmestna številka. Z dobro načrtovanim marketingom nam jo je uspelo celo preseči."

Ker je bila kampanja zelo odmevna, je dobil precej ponudb za partnerstva. S kolegom z Danske bosta še naprej nadaljevala distribucijo na Danskem, dogovorjeni so za sodelovanje z hrvaško verigo trgovin Varteks, v pogovorih pa so tudi s slovensko skupino trgovin E'Leclerc. Testirali bodo še brazilski in slovaški trg, kamor bo v prihodnjem mesecu odšla manjša količina testnih produktov, je povedal Vene.

Vzporedno je mladi podjetnik začel razvijati njihov tretji produkt, ki bo na trg najverjetneje vstopil v času od letošnje jeseni do prihodnje pomladi. "Če bo produkt predstavljen na Kickstarterju, se bom še odločil. Dolgoročni cilj pa je narediti svetovno prepoznano blagovno znamko NV Holders, s kolekcijo lastnih produktov in z njimi preplaviti trg."

Večina podpornikov tokratne kampanje sicer prihaja iz ZDA, kjer ekipa že dve leti načrtno dela na marketingu ter gradi skupnost. Precej podpornikov pa je tudi iz Kanade, Velike Britanije in Avstralije, le okoli 20 iz Slovenije. Večina podpornikov kampanje bo svoja držala prejela že v aprilu, je še povedal Vene.