Turizem 14.3.2017 17:07

Slovenija se na ruskem trgu predstavlja kot privlačna destinacija dobrega počutja

Ljubljana, 14. marca - V Moskvi se je danes začela tridnevna turistična borza Moscow International Travel & Tourism, ki velja za enega največjih in najpomembnejših dogodkov za turistično industrijo v Rusiji in baltskih deželah. Tam je tudi 20 slovenskih turističnih destinacij in podjetij, ki bodo Slovenijo predstavili kot privlačno in varno destinacijo dobrega počutja.

Bled.
Bled.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Slovenske destinacije in podjetja se pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) v Moskvi predstavljajo v sklopu komuniciranja strateško izbrane dveletne teme zdrave vode in temu trgu primerno izpostavljenega turističnega produkta slovenskih naravnih zdravilišč, so sporočili iz STO.

Predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva bodo Slovenijo predstavili kot privlačno in varno destinacijo dobrega počutja, letošnji osrednji partner nastopa na tej turistični borzi pa je destinacija Rogaška.

Na slovenski stojnici v velikosti 120 kvadratnih metrov nosilni fotografiji Parka Rogaška in Term Olimia predstavljata Slovenijo kot deželo zdravih voda. V sladu z nosilno tematiko si bodo obiskovalci stojnice lahko natočili tudi mineralno vodo Donat Mg.

Drugi dan sejma bo v prostorih slovenskega veleposlaništva v Rusiji potekal sprejem za rusko poslovno javnost, kjer bodo gostili več predstavnikov ruskih medijev in organizatorjev potovanj. Zbrane bo nagovoril veleposlanik Primož Šeligo, predstavniki STO pa bodo predstavili novosti v slovenski turistični ponudbi.

Ruski trg je za slovenski turizem eden ključnih evropskih trgov. Lani je Slovenija s tega trga zabeležila za tri odstotke manj prihodov in sedem odstotkov manj prenočitev, kar pa v bistvu kaže na okrevanje ruskega trga, ki je v preteklih letih beležil dvomestne padce. Pozitiven pa je trend prihodov in prenočitev ruskih gostov v letošnjem januarju, ko je bilo prihodov na letni ravni za 21 odstotkov več, prenočitev pa za 24 odstotkov več.

Direktorica STO Maja Pak je poudarila, da je Slovenija kot turistična destinacija med ruskimi gosti vse bolj prepoznana in priljubljena destinacija. K temu ključno prispevajo tudi dejavniki jasnega pozicioniranja države kot zelene, aktivne in zdrave butične destinacije, ki zagotavlja kakovostno in individualno izkušnjo ruskega turista v Sloveniji.

Pomočnik direktorja Rogaška Resort Damijan Merc pa je opozoril, da so turistični tokovi izredno odvisni od valutnih nihanj in cene nafte, kar je za Rogaško Slatino in Slovenijo trenutno sicer pozitivno.