Podjetja 22.2.2017 15:32

Valicon: Barcaffe ostaja vodilna blagovna znamka v Sloveniji

Ljubljana, 22. februarja - Coca Cola je postala nova vodilna znamka na Valiconovi lestvici Top 25 regionalnih blagovnih znamk v jadranski regiji in na tem mestu prehitela Milko. V Sloveniji številka ena med blagovnimi znamkami ostaja Barcaffe, kažejo rezultati raziskave, v kateri Valicon kot kriterij pri razvrščanju na lestvici uporablja moč blagovne znamke.

Ljubljana, hipermarket Mercator Šiška. Hipermarket Mercator Šiška, kava Barcaffe. Foto: Anže Malovrh/STA

Ljubljana, hipermarket Mercator Šiška.
Hipermarket Mercator Šiška, kava Barcaffe.
Foto: Anže Malovrh/STA

V Sloveniji je na lestvico 10 najmočnejših blagovnih znamk tokrat vstopil Donat Mg, ki se je uvrstil na 10. mesto. "To je prvič, da se je v katerikoli državi med prvih 10 uvrstila t.i. premium znamka, kar Donat Mg v kategoriji mineralnih vod dejansko je," so zapisali na Valiconu.

Blagovni znamki Barcaffe so v Sloveniji sicer sledile Coca Cola, Cedevita, Fructal, Argeta, Alpsko mleko, Cockta, Milka in Donat Mg.

Čeprav je na lestvici v Sloveniji le en novinec, pa so se posamezne uvrstitve precej premešale. Največji skok je uspel Cedeviti, z devetega na tretje mesto, ter Fructalu, z osmega na četrto.

Na regionalni lestvici 25 najmočnejših blagovnih znamk pa je Coca Cola zamenjala položaj z nekdanjo vodilno znamko Milka, ki je zdaj druga na lestvici najmočnejših znamk široke potrošnje. Tretje mesto je pripadlo Cedeviti, ki je zamenjala svoj položaj z Vegeto. Skoraj polovico znamk na lestvici jadranske regije predstavljajo znamke regionalnega izvora, so izpostavili na Valiconu.

Merilo za uvrstitev na lestvico je moč znamke, ki se izračuna na podlagi prepoznavnosti, izkušnje in uporabe znamke v posamezni kategoriji. Rezultati so uteženi s številom prebivalcev posamezne države.

Anketa je bila izvedena septembra in oktobra lani, v njej pa je sodelovalo med 1000 in 1500 anketirancev v vsaki od petih držav - Sloveniji, Srbiji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini in Makedoniji.