Mediji 20.2.2017 9:21

Delo: Stojimo za svojimi besedami

Ljubljana, 20. februarja - Medijska hiša Delo je v teh dneh zagnala korporativno oglasno kampanjo, s katero uredniki Delovih medijev sporočajo, da stojijo za svojimi besedami. Družba s kampanjo po lastnih navedbah lovi duha časa, ko postaja vse bolj pomembno razlikovanje med resničnimi, lažnimi in napačnimi novicami.

Ljubljana. Medijska hiša Delo je zagnala korporativno kampanjo Stojimo za svojimi besedami. Foto: Delo.si

Ljubljana.
Medijska hiša Delo je zagnala korporativno kampanjo Stojimo za svojimi besedami.
Foto: Delo.si

"V razmerah, v katerih nam novice krojijo družbena omrežja oz. računalniški algoritmi, ni več samoumevno vse, kar preberemo. Zato uredniki in novinarji medijske hiše Delo skrbijo, da so njihove objavljene zgodbe resnične, in ne bežijo pred odgovornostjo do svojih bralcev niti do oseb, o katerih pišejo. To je glavni razlog, da jim v teh časih zaupa več kot 1,2 milijona bralcev," so zapisali v Delu.

Informacija o številu bralcev v Delovi kampanji temelji na analizi zadnje dostopnih podatkov raziskav Ipsos Mediapulse 2016 in MOSS 2016, ki kažejo, da je skupno število ljudi, ki jih tedensko dosežejo z Delovimi tiskanimi in digitalnimi mediji, več kot 1,2 milijona.

S kampanjo Delo želi odpreti tudi razpravo o tem, kakšna je vloga medijev v sedanjih razmerah in kako naj se mediji odzovejo na poplavo laži in alternativnih dejstev na internetu in družabnih omrežjih.