Startupi 1.2.2017 11:24

Na Startup cafeju o televizijskem podjetniškem projektu Štartaj Slovenija

Ljubljana, 1. februarja - Na današnjem Startup cafeju so spregovorili o podjetniški oddaji Štartaj Slovenija ter razpravljali o tem, kaj lahko televizija ponudi podjetništvu. Zmagovalca prve sezone oddaje iz ekipe Nelipot sta predstavila svojo izkušnjo ter spregovorila o načrtih. Mitja Tuškej iz agencije Formitas BBDO pa je razkril, da bo televizijski podjetniški projekt doživel tudi drugo sezono.

null
null
null
null

V okviru oddaje Štartaj Slovenija na televiziji Pop TV so predstavili zgodbe in izdelke dvanajstih slovenskih podjetnikov in jim omogočili posebno poslovno priložnost.

Predstavljeni podjetniki so prek oddaje dobili medijsko prepoznavnost, v megamarketih Interspar pa so dobili posebno prodajno polico ter s tem priložnost za preboj na trg, pridobivanje podjetniškega znanja in konkretnih nasvetov.

Kot je povedal partner in medijski strateg v agenciji Formitas BBDO Tuškej, so med prijavljenimi podjetniškimi idejami iskali produkte, ki sodijo na police Spara. Iskali so izdelke, ki so inovativni, drugačni, ki so trendovski ter imajo tržni potencial.

Hkrati pa je bilo pomembno, da so izdelki v določeni fazi razvoja. "Da so že narejeni ter da že imajo kontakt na trgu. Zavedali smo se namreč, da je pot od prvih izdelkov, ki so prodani, do tega, da je izdelek sposoben priti na polico, relativno dolga in ni enostavna."

Prodaja vseh izdelkov je presegla pričakovanja, prodali so dvakrat toliko, kot so prvotno načrtovali, je povedal Tuškej. Dogajalo se je, da so bile zaradi velikega povpraševanja police z izdelki projekta Štartaj Slovenija prazne, kar kaže na dejansko moč projekta, je menil Tuškej.

Skoraj vsi izdelki so hkrati premagali svojo konkurenco ter se uvrstili na najvišje mesto znotraj svoje kategorije, kljub temu, da so v kakšni od kategorij tudi mednarodne korporacije, je poudaril.

Naravni dezodorant v kremi Nelipot, ki vsebuje izključno naravne sestavine, je v projektu dosegel najboljšo prodajo ter si s tem priborila naziv Hit produkt, za katerega se je potegovalo dvanajst slovenskih ustvarjalcev.

Zmagovalca Tina Štrubelj in Simon Oblak sta se v projektu veliko naučila, med drugim tudi to, da "ko je produkt na polici, še ne pomeni, da si zmagal," je povedal Oblak. Veliko dela je med drugim potrebno vložiti tudi v objavljanje kakovostnih vsebin na družabnih omrežjih.

Poudarila sta, da so jima bili partnerji iz agencije in Spara neprestano na voljo ter jima pomagali s številnimi nasveti, kako stvari izpeljati na čim lažji način. Veliko podporo mladim podjetnikom pa so izkazali tudi potrošniki, sta izpostavila.

Produkt Nelipot je bil doslej na voljo v 13 trgovinah Interspar, z današnjim dnem pa bo na voljo na 40 novih Sparovih lokacijah, sta razkrila zmagovalca, ki se spogledujeta tudi s tujino. V kratkem bosta zaposlila nove sodelavce, v letošnjem letu pa nameravata predstaviti tudi dva do tri nove produkte.

Kot je še povedal Tuškej, bo druga sezona oddaje zasnovana na podoben način kot prva, v kratkem pa bodo na voljo tudi prijave za podjetnike.