Turizem 21.10.2016 9:28

Slovenija se je predstavila na Manhattnu

New York, 21. oktobra - Slovenska turistična organizacija (STO) je v sodelovanju z veleposlaništvom Slovenije v ZDA v četrtek ameriškim organizatorjem potovanj, ključnim medijem s področja turizma in turističnim organizacijam predstavila Slovenijo, med drugim kulinarične dobrote Ane Roš.

Bohinj, Ukanc. Bohinjsko jezero, turisti, turizem. Foto: Tinkara Zupan/STA

Bohinj, Ukanc.
Bohinjsko jezero, turisti, turizem.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Direktorica STO Maja Pak je uvodoma predstavila slovensko turistično ponudbo. "Ameriški trg postaja zelo zanimiv za slovenski turizem in število ameriških turistov v zadnjem obdobju raste. Skupaj z gospodarstvom smo se odločili, da na ta trg vstopimo bolj intenzivno," je v izjavi za medije povedala Pakova.

Zadnji podobni dogodek je STO v New Yorku priredila pred petimi leti. Sedaj so se odločili za novega, saj zanimanje Američanov za Slovenijo narašča. "Najraje obiskujejo Ljubljano, na drugem mestu so aktivne počitnice v gorah in ostalih krajih. Zelo jih pritegne vrhunska kulinarika in Ana Roš je požela veliko pozornosti z gostovanjem v seriji televizije Netflix Chef's Table. Od takrat se je zanimanje za Slovenijo precej povečalo," je dodala Pakova.

Roševa je povedala, da želijo vsi skupaj izrabiti pozornost, ki je nastala zaradi Netflixa in se obenem pošalila, da je v New York prišla, ker dobro kuha.

"Slovenski turizem se skupaj s hotelirji, agenti in vinarji ter z enkratno Ano Roš po dolgem času spet predstavlja v New Yorku. Prvi odzivi pravijo, da je bila odločitev prava in nihče ne odhaja razočaran," je povedala državna sekretarka na gospodarskem ministrstvu Eva Štravs Podlogar. Takšni dogodki so po njenih besedah način za pridobivanje večjega števila gostov iz ZDA.

Svoje predstavništvo je v New Yorku že imelo podjetje Kompas in direktorica Mateja Sušnik si želi, da bi ga s povečanjem obsega poslovanja znova odprlo. "Z obiskom ameriških turistov v Sloveniji smo zadovoljni in ta trg je za nas v zadnjih letih trg številka ena," je povedala.

Potovalna agentka Wanda Radetti, ki pošilja Američane predvsem na Hrvaško, v zadnjem času pa tudi v Slovenijo, je dogodek pohvalila. "Všeč mi je kar so storili. Lepa, elegantna in inteligentna predstavitev lepot Slovenije. Slovenija je vse bolj pomembna zame in moje stranke," je dejala Radettijeva.

Po podatkih STO so bili ameriški turisti leta 2015 na 14. mestu po številu nočitev v Sloveniji.