Podjetja 29.7.2016 14:22

STO dobre turistične rezultate pripisuje tudi uspešnim promocijskim aktivnostim

Ljubljana, 29. julija - Rekordni rezultati lanskega leta, ko je Slovenija prvič od samostojnosti zabeležila več kot 10 milijonov prenočitev, se nadaljujejo tudi letos, ko je v prvi polovici leta prišlo za 6,5 odstotka več turistov. Slovenska turistična organizacija (STO) del zaslug za dobre rezultate pripisuje tudi uspešno izvedenim promocijskim aktivnostim.

Ljubljana. Sprehajalci, turisti, ljudje, turizem. Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana.
Sprehajalci, turisti, ljudje, turizem.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

STO kot nacionalna turistična organizacija, katere prioritetna naloga je promocija Slovenije kot turistične destinacije na tujih trgih, izvaja vrsto promocijskih aktivnosti, s katerimi zasleduje cilj povečanja prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot turistične destinacije.

Kot so poudarili za STA, želijo Slovenijo pri ključnih ciljnih skupinah pozicionirati kot butično, varno, zeleno in aktivno deželo s kakovostnimi turističnimi produkti visoke dodane vrednosti.

Pri tržnih aktivnostih uporabljajo splet klasičnih in digitalnih trženjskih orodij, s posebnim poudarkom na inovativnem vsebinskem digitalnem marketingu. V vseh aktivnostih se odražajo elementi znamke I feel Slovenia, pozicijskega slogana, ki državo opredeljujejo kot zeleno, aktivno in zdravo, ter zgodbe slovenskega turizma.

STO je v preteklem letu sprejela dvoletni program aktivnosti za obdobje 2016-2017, ključne usmeritve pa ostajajo enake kot doslej. "Še naprej bomo krepili znamko I feel Slovenia, se močno usmerjali v vsebinski digitalni marketing in komunikacijo ključnih zgodb turizma ter izbranih letnih tematik - za leti 2016 in 2017 je to tematika zdrave vode, v letih 2018 in 2019 bo kultura - in nadaljevali s spodbujanjem razvoja ter trženja trajnostnega turizma," so poudarili.

Dodali so, da z uresničitvijo ciljev in aktivnosti v prvem letu delovanja ponovno samostojne STO in z opredelitvijo aktivnosti za prihodnje leto organizacija pomembno prispeva k uresničevanju cilja slovenskega turizma, to je postati ena najbolj privlačnih in prepoznavnih trajnostno usmerjenih destinacij s turističnimi produkti visoke dodane vrednosti.