STO dobre turistične rezultate pripisuje tudi uspešnim promocijskim aktivnostim
Ljubljana, 29. julija - Rekordni rezultati lanskega leta, ko je Slovenija prvič od samostojnosti zabeležila več kot 10 milijonov prenočitev, se nadaljujejo tudi letos, ko je v prvi polovici leta prišlo za 6,5 odstotka več turistov. Slovenska turistična organizacija (STO) del zaslug za dobre rezultate pripisuje tudi uspešno izvedenim promocijskim aktivnostim.
STO kot nacionalna turistična organizacija, katere prioritetna naloga je promocija Slovenije kot turistične destinacije na tujih trgih, izvaja vrsto promocijskih aktivnosti, s katerimi zasleduje cilj povečanja prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot turistične destinacije.
Kot so poudarili za STA, želijo Slovenijo pri ključnih ciljnih skupinah pozicionirati kot butično, varno, zeleno in aktivno deželo s kakovostnimi turističnimi produkti visoke dodane vrednosti.
Pri tržnih aktivnostih uporabljajo splet klasičnih in digitalnih trženjskih orodij, s posebnim poudarkom na inovativnem vsebinskem digitalnem marketingu. V vseh aktivnostih se odražajo elementi znamke I feel Slovenia, pozicijskega slogana, ki državo opredeljujejo kot zeleno, aktivno in zdravo, ter zgodbe slovenskega turizma.
STO je v preteklem letu sprejela dvoletni program aktivnosti za obdobje 2016-2017, ključne usmeritve pa ostajajo enake kot doslej. "Še naprej bomo krepili znamko I feel Slovenia, se močno usmerjali v vsebinski digitalni marketing in komunikacijo ključnih zgodb turizma ter izbranih letnih tematik - za leti 2016 in 2017 je to tematika zdrave vode, v letih 2018 in 2019 bo kultura - in nadaljevali s spodbujanjem razvoja ter trženja trajnostnega turizma," so poudarili.
Dodali so, da z uresničitvijo ciljev in aktivnosti v prvem letu delovanja ponovno samostojne STO in z opredelitvijo aktivnosti za prihodnje leto organizacija pomembno prispeva k uresničevanju cilja slovenskega turizma, to je postati ena najbolj privlačnih in prepoznavnih trajnostno usmerjenih destinacij s turističnimi produkti visoke dodane vrednosti.