Mediji 11.11.2014 16:18

Planet TV prvi v Sloveniji z interaktivnimi televizijskimi oglasi

Ljubljana, 11. novembra - Komercialna televizija Planet TV bo kot prva v Sloveniji gledalcem ponudila interaktivne televizijske oglase. Gledalci bodo tako lahko s pritiskom ustreznega gumba na daljinskem upravljalniku vplivali na predvajano vsebino oglasnega sporočila, so danes sporočili iz podjetja Antenna TV SL, pod okrilje katerega sodi Planet TV.

Ljubljana. Planet TV - interaktivni oglasi za vozila Škoda Yeti. Foto: Planet TV

Ljubljana.
Planet TV - interaktivni oglasi za vozila Škoda Yeti.
Foto: Planet TV

Ljubljana. Planet TV - interaktivni oglasi za vozila Škoda Yeti. Foto: Planet TV

Ljubljana.
Planet TV - interaktivni oglasi za vozila Škoda Yeti.
Foto: Planet TV

Ljubljana. Planet TV - interaktivni oglasi za vozila Škoda Yeti. Foto: Planet TV

Ljubljana.
Planet TV - interaktivni oglasi za vozila Škoda Yeti.
Foto: Planet TV

Interaktivno izkušnjo bo mogoče premierno preizkusiti do 15. novembra na Planet TV, med predvajanjem oglasa za novi avtomobil Škoda Yeti. Imetniki pametnih televizorjev bodo lahko s pritiskom ustreznega gumba na daljinskem upravljalniku vstopili v interaktivno aplikacijo, rešijo nagradni kviz, rezervirajo testno vožnjo in prejmejo darilo.

Kot pojasnjujejo v Antenni TV SL, gre za združitev TV-programa in spleta s pomočjo standarda HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband Television), ki omogoča ciljano posredovanje vsebin v realnem času.

To pomeni, da lahko gledalci ob gledanju istega linearnega programa s pritiskom rdečega gumba pregledujejo različne vsebine, ki so odvisne od vrste programa, lokacije, pogostosti interakcij ali ciljne skupine.


"Integracija storitev na radiodifuznem in spletnem delu omogoča hitro in preprosto vzpostavljanje dialoga z gledalci, ne glede na platformo ali izdajatelja vsebine. Poleg interaktivnega oglaševanja na TV standard odpira tudi možnosti integracije drugih storitev znotraj linearnega programa: ponuja pregled športnih rezultatov, glasbe, družabnih omrežji, nakupovanja in sinhronizacijo t. i. aplikacij 'second screen'."

Prvo komercialno združitev radiotelevizije in spleta na TV-sprejemnikih oziroma t.i. hibridno interaktivno televizijo je v Sloveniji omogočila platforma Castoola, ki je plod domačega znanja in rezultat razvoja prekmurskega podjetja Telesis.

Temelji na široko sprejetem standardu HbbTV - veliki panevropski pobudi, ki združuje radiodifuzno in širokopasovno posredovanje vsebin in storitev do končnih uporabnikov oziroma njihovih televizijskih sprejemnikov in televizijskih komunikatorjev.

Trenutno lahko hibridno interaktivno televizijo uporabljajo gledalci omrežja DVB-T in programa Planet TV, do konca leta pa bo program mogoče spremljati tudi pri kabelskih operaterjih.

Danes lahko hibridne interaktivne TV-storitve v Sloveniji uporablja nekaj več kot 15 odstotkov gospodinjstev s pametnim televizorjem, vendar pa njihovo število po navedbah Antenne TV SL strmo narašča.

"Razlog za to sta tudi dejstvi, da je več kot 90 odstotkov novih TV-sprejemnikov prilagojenih standardu HbbTV in da uporaba storitev globalno narašča, še zlasti v Evropi, kjer večina držav že podpira standard. Predvidevamo, da se bo do konca leta 2014 število uporabnikov pametnih TV-sprejemnikov povečalo še za deset tisoč," so zapisali.